Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
BAC-lessen op afstand
21 mai 2008

les 23 - woensdag 21 mei

Hallo allemaal,

Ondertussen krijg ik beetje bij beetje de spullen voor het werkstuk binnen. Hier ben ik blij mee!
Voor volgende week werken we gestaag door. Ik corrigeer eventueel het werk dat jullie me nu hebben gestuurd en jullie kunnen door met het tweede deel van het werkstuk en de rest!

Het is de bedoeling, over een week of drie klaar te zijn met het werkstuk. Houd hier dus rekening mee in je planning!
Opnieuw geef ik geen extra opdracht. ik denk dat het werkstuk als opdracht alleen al intensief genoeg is. Veel succes hiermee! Met vragen kun je altijd mailen of me op maandag, dinsdag en woensdag bellen op het nummer van het Institut néerlandais.

Tot snel,
Luuck

Publicité
Publicité
Commentaires
BAC-lessen op afstand
Publicité
Publicité