Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
BAC-lessen op afstand
11 décembre 2007

inleveren

Hallo iedereen,

Afgelopen zaterdag is niemand er geweest en ik vind dit erg vervelend. Ook wacht ik nu al tijden op het werk van veel mensen.
Ik kan hier niet langer op wachten. De regel is als volgt:

- Ik wil dat komende maandag (17 december) ALLES op mijn mail staat. Als ik niet alles heb, krijg je een extra onvoldoende. Die telt dus mee voor je rapport. Hetzelfde geldt voor de beoordeelde opdrachten in het huiswerk. Niet inleveren voor maandag is een 0/20.

- Ik moet ook de deelname op de zaterdagen beoordelen. Hoe dit vormgegeven wordt, is nog niet duidelijk. Het is al wel duidelijk dat afwezigheid zonder duidelijke overmacht niet getolereerd kan worden en dus ook leidt tot een onvoldoende.

Ik verwacht van mensen die dit afstandsprogramma volgen een autonome, zelfstandige houding. Ik weiger nog langer te werken met mensen die dit niet kunnen. Een taal leren kost veel tijd, doorzettingsvermogen en inzet. Wanneer je dit voor jou niet haalbaar is, wordt het een onmogelijke opgave.

Luuck Droste

Publicité
Publicité
Commentaires
BAC-lessen op afstand
Publicité
Publicité