Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
BAC-lessen op afstand
21 novembre 2007

les 6 - woensdag 21 november

Beste mensen,

Ik wacht nog steeds op het werk van sommigen. Anderen hebben alles ondertussen gestuurd, hartelijk dank hiervoor! Sommigen hebben niet alles opgestuurd. Willen die het nog aanvullen?

Nog even een opmerking: jullie hoeven het huiswerk niet over de post te sturen in een envelop, ik vind het beter als jullie gewoon alles over de e-mail naar me opsturen!

Ik stuur binnenkort al het verbeterde werk terug over de e-mail.

Voor volgende week gaan jullie werken in het pak grammaticapapieren dat ik jullie heb gegeven/gestuurd:

- maak alles t/m 8 - Het wederkerend werkwoord. Let op: je hoeft me de antwoorden NIET te sturen. Volgende week zet ik de antwoorden op de blog en corrigeer je alles ZELF. Daarna stuur je me een foutenanalyse: je vertelt wat er fout ging, wat goed is en waarom je het fout had gedaan. ALs dingen nog onduidelijk zijn, kunnen jullie me dat dan ook mailen in die foutenanalyse.
Alles duidelijk? Ik hoop het. Dus: oefeningen maken thuis en wachten op de correctie die volgende week op de blog komt. Als jullie vragen hebben bij het maken van de opdrachten, stuur me dan een mail.

Succes!

Luuck

Publicité
Publicité
Commentaires
BAC-lessen op afstand
Publicité
Publicité