Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
BAC-lessen op afstand
24 octobre 2007

Herfstvakantie

Beste mensen,

Ik ben tamelijk teleurgesteld in de werkhouding van sommige leerlingen, want van sommige heb ik nog niks mogen ontvangen en anderen lopen ook behoorlijk achter met het werk.
Ik ben echter de kwaadste niet, en daarom geef ik jullie de mogelijkheid om de komende drie weken alles in te halen. Deze week zijn er dus geen nieuwe opdrachten.

Over drie weken gaan we verder en wil ik van iedereen alles binnen hebben. Jullie hebben dus bijna drie weken om alles flink bij te werken en op te sturen. het liefst alles in één document, dus maak er één document van (wat je nog niet hebt opgestuurd) en stuur het me op als alles klaar is.

Als ik na de vakantie van mensen nog steeds de boel niet ontvangen heb, ben ik helaas verplicht de nodige maatregelen te nemen. Hier zal ik toch streng in moeten zijn.

Ik wens jullie een werkzame, Nederlandstalige vakantie toe, met ook wat ontspanning op z'n tijd.

Luuck

Publicité
Publicité
Commentaires
BAC-lessen op afstand
Publicité
Publicité